2010年10月24日日曜日

Raspberries - I Wanna Be With You の訳

Raspberries - I Wanna Be With You

名曲です。歌詞はフツーですな。
ラズベリーのスペルってわけわかんないね。



If we were older
We wouldn't have to be worried tonight
Baby oh, I wanna be with you
僕らがもっと大人だったら 今夜心配する必要なんてなかったろうに
ああ 君と一緒にいたいよ

So bad, (yes, I wanna be with you)
Oh, baby(oh, I wanna be with you)
Oh yeah (yeah, I wanna be with you)

最悪だ 君と一緒にいたい
ああ ベイビー 君と一緒にいたい

Well tonight's (tonight) the night
We always knew it would feel so right
So come on baby, I just wanna be with you
よし 今夜がその夜だ
僕らはいつもそうすりゃ気分がイイもんだと知ってた
だからこっちにおいでよ 君と一緒にいたいんだ

Someday's a long time
And we've been waiting so long to be here
いつかいつかと思っていたが長かった
ここに辿りつくまで相当待った

Hold me tight
Our love could live forever after tonight
If you believe that what we're doing is right
Close your eyes and be still
僕をきつく抱きしめて
今晩過ぎても僕らの愛は永遠だ
もしも君が僕らのしていることが正しいことだと信じれるなら
じっとして、瞳を閉じて

0 件のコメント:

コメントを投稿